Logo

Studio Filmare podcast si livestream (transmisiuni in direct)

Sesiune Livestream din Studioul De Podcast

Sesiuni Livestream / Filmare Vlog/ Studio Podcast Bucuresti

Filmare si transmisiune in direct pe internet (Youtube, Facebook, Instagram, Tik Tok etc.) sau filmare in studioul de podcast (Bucuresti) sau in locatie data

Contextul in care creatorii de content vizual se pot exprima s-a schimbat o data cu pandemia, ramane de vazut daca pe un termen mai lung sau mai scurt. Bineinteles, cea mai la indemana optiune ramane filmarea si editarea unor materiale care sa fie urcate apoi pe canalele de social media, dar avantajele unei transmisiuni in direct raman de necontestat din prisma posibilitatii interactiunii cu publicul.
Mai mult, algoritmii principalelor canale de social media tin cont de tot mai multe aspecte, si organizarea unor sesiuni de livestream poate transmite semnale viabile acelor algoritmi ca respectivul creator acopera o arie variata de content.

Putem face si sesiuni live multicamera cu layout vertical pe instagram si tiktok, bineinteles, utilizand camere si microfoane profesionale.
De asemenea, sesiunile de livestream au avantajul de a fi transmise in timp real, si nu necesita post productie suplimentara.

Daca totusi interactiunea cu publicul in timp real nu este necesara, filmarea unui material de tip podcast este varianta recomandata, pentru ca permite filmarea unor duble, daca si unde este cazul, editare suplimentara, adaugarea unor materiale grafice, etc.. Filmarea poate fi realizata in studioul nostru de podcast sau intr-o locatie data, mai ales pentru materiale de tip vlog, daca aceasta cadreaza cu subiectul materialului.

Sesiune livestream / filmare podcast din locatie data

Sesiuni de livestream si filmari din studioul de podcast sau la locatia clientului

Doua locatii complet echipate si disponibile oricand pentru sesiuni de livestream, vlog, si filmari de tip podcast

Sesiunile de livestream si cele de tip podcast vor fi filmate multicamera, in functie de specificul proiectului – de ex., pentru o filmare cu doi protagonisti recomandam filmarea cu 3 camere - una cu plan general cu cei doi protagonisti, si alte 2 pentru fiecare interlocutor in parte. Pentru filmari livestream sau de tip podcast, am amenajat un spatiu de circa 80 mp, open space, care poate fi configurat si personalizat pana la cele mai mici detalii (fundal, croma, masa rotunda, fotolii cu masuta de cafea, etc. sau putem filma in locatia pusa la dispozitie de client. De asemenea, pentru practicantii artelor culinare, am amenajat si o bucatarie pentru filmari.

Preturi studio podcast / Tarife filmare livestream / Filmare Vlog

Tariful pentru filmarea unor sesiuni de livestream se calculeaza in functie de specificul proiectului (locatie, necesar de camere si microfoane sau lavaliere, set-up lumini). Sesiunile de livestream pot fi 1080p, 2160p sau 4k. In ceea ce priveste captarea audio, este disponibil un mixer digital cu 24 canale, solutii profesionale de la RME si Apogee (preampuri si conversie) si Universal Audio (preampuri), AKG (microfoane) captarea si monitorizarea corespunzatoare, precum si acoperirea necesarului de echipament video. Tarifele variaza in functie de necesarul de echipament. Sunt disponibile si set-up-uri considerabil mai complexe, cu camere mobile/slidere si mixaj audio complex in regim de live O alta optiune este cea in care evenimentul livestream se face in colaborare cu o platforma de vanzare de bilete online, astfel incat accesul se face contra cost, pe baza unui cod unic de acces. Sesiunile de livestream pot fi imprimate audio multitrack, pentru post-procesare, filmarile din fiecare camera in parte, la fel. Pentru detalii suplimentare si cereri de oferta, nu ezitati sa ne contactati. Am atasat alaturi si o selectie din portofoliul nostru in materie de livestream-uri (productii proprii sau co-productii). Tarifele pentru rezervarea studioului de podcast sau filmarea / inregistrarea unor materiale de tip podcast dintr-o locatie data incep de la: - 120 eur / ora - materiale audio; - 150 eur/ ora – materiale rezolutie 1080p – presupune predarea brutului din camere pe suportul clientului (stick usb, hard disk). Pentru servicii de editare audio-video suplimentara, tariful este de 100 eur / ora; - 250 eur / ora – materiale rezolutie 4k (UHD) – presupune predarea brutului din camere pe suportul clientului (stick usb, hard disk). Pentru servicii de editare audio-video suplimentara, tariful este de 100 eur / ora. - 250 eur/ora - materiale rezolutie 1080p – daca facem noi trecerea dintre camere si procesarea audio in timp real, astfel incat la sfarsitul sesiunii se preda materialul procesat (gata de a fi publicat) pe suportul clientului (stick usb, hard disk), fara a mai fi nevoie de editare suplimentara. Pentru a reduce semnificativ costurile, recomandam filmarea mai multor episoade in aceeasi zi, motiv pentru care avem si reduceri semnificative de pret in acest scop: 10% pentru pachete de cel putin 4 ore consecutive, 20% pentru pachete de minimum 6 ore consecutive si 30 % pentru pachete de minimum 8 ore consecutive.

Avantajele integrarii sesiunilor de livestream in strategia de promovare online

Recomandari abordare promovare online prin sesiuni de livestream sau episoade din studioul de podcast transmise in timp real sau ulterior filmarii

Sesiunile de livestream sunt recomandate atunci cand comunicarea cu publicul se doreste a fi in timp real (sesiuni de intrebari si raspunsuri, de ex.) sau, de exemplu, atunci cand se promoveaza oferte si coduri valabile pentru intervale de timp scurte. Platformele de social media au algoritmi care pot promova preponderent aceste sesiuni in timp real catre ceea un public tinta potential. Este indicat ca sesiunile de livestream sa aiba un scop prestabilit, de exemplu, un interviu cu invitat sau o discutie pe o anumita tema de interes, intercalate cu alegerea acelor intrebari din sectiunea de chat care ar avea legatura cu subiectul abordat. Desi platformele de social media "imprumuta" tot mai mult din ceea ce era specific doar anumitor platforme de social media, astfel incat majoritatea ofera unelte similare (continut scurt, posibilitatea de a face sesiuni live cu comentarii in timp real si moderare a sectiunii de chat, etc.), exista anumite particularitati: de exemplu, youtube-ul permite ca sesiunile de live sa ramana active dupa ce live-ul a fost terminat, pe cand altele nu. O alta diferenta ar fi ca unele platforme permit o targetare mai exacta, pe cand altele sunt mai generaliste in ceea ce priveste targetarea publicului tinta. Asadar, o recomandare ar fi ca sesiunile de livestream sa se faca pe acele platforme pe care sunt cele mai mari sanse ca publicul tinta sa fie mai activ. Un alt aspect deseori neglijat este promovarea sesiunii de livestream in sine, astfel incat sa maximizati interactiunea cu un numar cat mai mare de utilizatori. Aceasta poate fi facuta prin teasere, remindere, abonarea la evenimentul respectiv astfel incat platforma sa trimita notificari celor interesati. De altfel, platformele pot evalia interactiunea cu publicul activ si pot trimite notificari unui segment de public relevant, similar.

Studiu de caz - Filmare Vlog

Unul dintre proiectele cu a caror reusita ne mandrim este cazul vlogului arhitectului si designerului de interior Mugur Kreiss, inceput in urma cu cativa ani din dorinta si curiozitatea de a demonstra ca efortul sustinut cumulat cu pasiunea pentru ceea ce faci nu au cum sa nu duca la rezultate uriase pe termen lung. Astazi este cel mai urmarit vlog de profil din domeniu din Ro, cu peste 2 milioane de vizualizari cumulate de-a lungul timpului

Contact

Contact
Contacteaza-ne!

    Date contact studio
    0766379977
    contact@daw.ro
    //
    Salut, cu ce te-am putea ajuta?